Klacht: Geen geld teruggekregen

op 05 februari 2018 over 123BestDeal.com in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tijd terug mijn product bij jullie geretourneerd (met retournummer 101609379), maar vervolgens heb ik nooit mijn geld terug gekregen.
Ik verwacht nog steeds mijn geld terug!

Met vriendelijke groet,

Demi

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123BestDeal.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door 123BestDeal.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123BestDeal.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123BestDeal.com

Heeft op 06 februari 2018 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Demi,

U hebt uw order toen geplaatst en gekozen voor achteraf betalen. Deze factuur is niet door u betaald omdat u het artikel terug hebt gestuurd. U hebt dan ook geen betalingsverplichting meer en wij hoeven u niks te crediteren.
Indien u op een andere manier denkt te hebben betaald dan kunt u dit betaalbewijs sturen naar support@123bestdeal.nl samen met uw ordernummer.
Deze zullen dit dan alsnog met u oppakken.

Bedankt voor uw begrip en een vriendelijke groet van team 123BestDeal.

Alle klachten die gemeld zijn door 270599