Klacht: Geen geld teruggekregen

op 05 februari 2018 over 123BestDeal.com in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123BestDeal.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 123BestDeal.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123BestDeal.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123BestDeal.com

Heeft op 06 februari 2018 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Demi,

U hebt uw order toen geplaatst en gekozen voor achteraf betalen. Deze factuur is niet door u betaald omdat u het artikel terug hebt gestuurd. U hebt dan ook geen betalingsverplichting meer en wij hoeven u niks te crediteren.
Indien u op een andere manier denkt te hebben betaald dan kunt u dit betaalbewijs sturen naar support@123bestdeal.nl samen met uw ordernummer.
Deze zullen dit dan alsnog met u oppakken.

Bedankt voor uw begrip en een vriendelijke groet van team 123BestDeal.

Alle klachten die gemeld zijn door 270599