Klacht: Geen geld terug ontvangen na terugsturen kussentjes

op 01 mei 2017 over Zit24.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 maart (7 weken geleden) heb ik 4 kussentjes a €138,75 besteld. De kleur beviel me niet. Na telefonisch overleg met het bedrijf Zit24 heb ik ze binnen 1 week teruggestuurd. Geld is tot op heden niet teruggestort. Telefonisch blijkt het bedrijf niet (meer) bereikbaar. OP een email (1 week gelden verstuurd) is nog niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Als het geld binnen 1 week teruggestort is op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zit24.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zit24.nl in behandeling genomen

Bericht van Zit24.nl

6 maanden geleden - Het bedrag is terug gestort op rekening van Agnes Oomen op 1-4-2017 Gaarne dit bevestigen bij klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door A.Oomen