Klacht: Geen geld terug bij retour zending

op 20 juni 2018 over Smartbuyglasses.nl in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels twee maanden gelden een zonnebril besteld bij smartbuyglasses.nl. Na bestelling kreeg ik te horen dat de levertijd twee maanden zou zijn. Direct een mail gestuurd dat ik de bestelling wilde annuleren. Hier niets op vernomen. Na een week kreeg ik bericht dat dit niet mogelijk was en dat ik de bestelling maar moest afwachten en dan retour zenden. Na een maand de bestelling binnen gekregen. Deze direct retour gezonden. Tot op heden nog niets vernomen en geen geld terug gehad. Inmiddels wel 25 mails gestuurd maar geen reactie. Ook op internet nergens een telefoon nummer te vinden om contact te krijgen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wat een slechte service en slecht contact.

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk mijn geld terug en geen e-mails meer ontvangen van dit bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Smartbuyglasses.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mennodeg