Klacht: Geen geld terug

op 15 juni 2017 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

Via Groupon een bon gekocht om een week te verblijven op een park van Oostappen. De huisjes zagen er leuk uit. Bij jet boeken kon je niet zien of er nog iets beschikbaar was. Nu kregen we een bevestiging en zaten we in een stacaravan met bedden waar ik niet op kan slapen. (Vorig jaar ook geen succes) oostappen gebeld om om te boeken naar een luxer huisje (uiteraard tegen meerprijs) dit kon niet. Gevraagd of we dan op een ander moment zouden kunnen komen wanneer de huisjes die op de advertentie wel beschikbaar zijn. Niet mogelijk dan moest ik opnieuw betalen, maar kreeg ik ook geen garantie om zo’n huisje te krijgen. Dus heb ik contact opgenomen met groupon. Zonder problemen mijn geld terug gekregen. Dus ik weer contact opgenomen met Oostappen om het geld voor het handdoekenpakket terug te vragen. 60+ euro. Dat kan niet. Dat doen ze niet en daar mag ik het mee doen. Kunnen jullie helpen? Voel me behoorlijk opgelicht.
Groetjes Anne

Als ik mijn geld terug krijg

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantieparken

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantieparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]