Klacht: Geen geld retour TicketLoket

op 09 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin juni een ticket gekocht voor Sensation white.
Een week van te voren kreeg ik een email dat de bestelde kaarten niet geleverd zijn. Ik heb gemeld aan het bedrijf dat ik dan graag mijn geld retour wil. Maar na enig onderzoek op internet zijn meerdere mensen met dit zelfde bericht afgescheept en hebben ze geen geld retour gekregen. Wat voor stappen kan ik ondernemen als ze me geld echt niet terug storten? Blijkbaar doet dit bedrijf dit al heel lang omdat ik nog hele oude berichten van vorig jaar ertussen zie staan..

Gewenste Oplossing:

Geld retour krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht lauraMP

5 jaren geleden - weet u ook wanneer dat gaat gebeuren.. de verstrekte dagen zijn allang voorbij..

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 18:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door lauraMP