Klacht: Geen geld retour

op 08 augustus 2017 over Bebeqo in de categorie Kinderen

Heb via bebeqo een kinderwagen besteld 3 in 1
Al een toen het pakket aankwam klopte er vrij weinig van. Ik had een donkergrijs met zwart besteld. En kreeg een wit met grijze strepen en gelaas super goedkope kwaliteit. Ook zat er van een ander merk maxicosi bij bexa line en ik heb dangela besteld. Ook klopte de verhoudingen niet vergeleken met de foto. Op de foto was te zien dat de kinderwagen met zwart leer was afgewerkt. Maar in het echt was hier niks van te zien Totaal een andere kinderwagen.
Ik heb hier toen contact over gehad dat de kinderwagen totaal niet naar wens was.
Ik mocht dan ook de kinderwagen terug sturen.
Eenmaal als de kinderwagen binnen was zou ik binnen 24 uur mijn geld terug krijgen.
Bij postkantoor heb ik in totaal 26.50 moeten betalen. Om het pakket te kunnen verzenden.
Toen ik daarover een mail stuurde verteld hij mij dat de verzendkosten voor de koper zijn. Daar ben ik het dan niet mee eens. Daar op kreeg ik dan ook weer een mail dat we de verzendkosten konde delen. Primaa dat vind ik dan weer een betere oplossing.
Maar nu heb ik al een aantal keer gemaild waneer ik mn geld terug krijg aangezien het pakket allang binnen is. Maar krijg geen reactie.

Ik wil graag het aankoop bedrag van de kinderwagen terug 429 euro + de verzendkosten wat ik heb moeten betalen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bebeqo in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bebeqo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bebeqo

Heeft op 11 september 2017 om 11:23 geantwoord