Klacht: geen gehoor en niets geleverd. wel betaald

op 29 augustus 2018 over Pixers in de categorie Drukkerij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pixers

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pixers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pixers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pixers

Heeft op 31 augustus 2018 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Patrick, het spijt ons heel erg dat deze situatie is ontstaan. Vanwege onze inspanningen om de kwaliteit te verbeteren en een bredere selectie van onze diensten aan te bieden, zijn we een samenwerking met nieuwe zakenpartners aangegaan. Dit heeft helaas tot vertraging geleid. We ontvangen veel berichten en telefoontjes en dat is de reden waarom we problemen hebben om deze op tijd te beantwoorden. Je bestelling is al afgerond en is morgen weer onderweg. Nogmaals, onze welgemeende excuses.

Heeft op 31 augustus 2018 om 15:47 geantwoord

Klaarblijkelijk heeft pixers geen idee wie ik ben en over welke order het gaat. Ik wordt namelijk aangesproken met beste Patrick en zo heet ik niet.

Alle klachten die gemeld zijn door bouw en interieur