Klacht: Geen gehoor en niet nakomen van afspraak

op 29 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 24-05-2017 zou mijn telefoon worden gebracht tussen 18:00 en 22:00. Helaas is dit niet gebeurd, na zelf contact met dynalogics opgenomen te hebben ( Dit duurde meer dan 30 minuten a 45 cent per minuut ) bleek er een storing te zijn.

Gelijk een nieuwe afspraak gemaakt, en dit kon dan ook pas weer op 29-05-2017.
Dit keer zouden ze tussen 09:00 en 12:00 komen.
Om 12:30 maar weer contact opgenomen aangezien ik nog steeds niemand had gezien, hier weer 30 minuten aan de telefoon gehangen a 45 cent per minuut. Nou was de levering vertraagd en kwam het toestel ook pas later aan.

Dus geen halve dag vrij maar een hele dag vrij moeten nemen!!

Ik zou hier nooit meer zaken mee willen doen!!!

Als ze de afspraken nakomen die ze beloven en meer contact met de klanten houden als er iets veranderd bij hun planning.

De Klantenservice is heel slecht te bereiken!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:34 geantwoord

Geachte heer Steur,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick2990