Klacht: Geen gehoor

op 20 mei 2020 over Gate1.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 april was het de bedoeling om naar Thailand te vliegen met eva air. Tickets zijn geboekt via gate1. Op 22 maart hebben wij de keuze gekregen om onze tickets te annuleren wat we ook direct gedaan hebben. Tot op heden helemaal niks meer gehoord van gate1, 2 weken terug maar eens een mail gestuurd vond namelijk dat we wel geduld genoeg hebben gehad. Maar ook daar helemaal geen reactie op. Zeer slecht van gate1. Wel contact gehad met eva air en die hebben het gehele bedrag heel vlot terug gestort naar gate1. Waarom het bij gate1 dan zo lang moet duren, of dat ze überhaupt ook maar iets van zich laten horen??

Gewenste Oplossing:

Als er eindelijk eens duidelijkheid komt over wanneer wij ons geld terug krijgen, want dat geld is er al een tijdje bij gate1

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gate1.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gate1.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jroelfsema