Klacht: Geen garantie door interne fout

op 03 oktober 2017 over HTC in de categorie Electronica - GSM

Sinds ruim een half jaar hebben wij een HTC telefoon. Deze ging in juni stuk, is toen opgestuurd naar Dynafix (het bedrijf dat HTC inschakelt hiervoor). Kregen een ander toestel terug dan we hadden, maar werkte dus geen probleem. Een kleine maand later kreeg ook dit toestel hetzelfde defect. Omdat we zo tevreden waren over de service de vorige keer, toestel weer opgestuurd naar Dynafix. Om vervolgens de melding te krijgen dat we geen garantie hebben omdat er aan het toestel is gewerkt door derden. Wij hebben in de tussenliggende 5 weken het toestel echt niet weg gebracht naar een andere telefoonzaak. Nu ben ik al 2,5 maand bezig boven water te krijgen waar het is mis gegaan en hoe ik dit kan oplossen. Dynafix verwijst me naar HTC (er zijn 2 second opinions door hen gedaan, HTC verwijst me juist weer terug. Dit laatste overigens nu pas, ik heb denk ik wel 15 medewerkers bij HTC gesproken die toezegden het voor me uit te zoeken en terug te bellen, wat nooit gebeurd. Kortom, ik word van het kastje naar de muur gestuurd en eigenlijk nog als frauduleus bestempeld ook, terwijl het totaal niet logisch is dat ik de telefoon in die korte tussenperiode zou weg brengen naar een vreemdsoortig telefoonwinkeltje.

Als hier echt naar gekeken wordt en ik serieus genomen word. Het toestel is iets meer dan een half jaar oud en er had de eerste keer gewoon een goed toestel voor in de plaats gestuurd moeten worden, dan had ik nu nog gewoon garantie gehad. Kortom, ik wil gewoon een werkend toestel.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HTC

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door suuzzz8