Klacht: Geen folderverspreiding

Nulsaldo op 23 december 2019 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reageert niet op klachten. Na weken klagen nog geen folderpakket ontvangen.
Als ik bel komen de smoesjes boven water:
geen bezorger, bezorger tijdelijk afwezig, logistieke problemen, sealen mislukt en ga zo maar door.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorging van folder loopt zoals,het hoort en waard de opdrachtgevers voor betalen o.a Albert Heyn, Kruidvat , Plus en enz.
En verhalen over 97% opgeloste problemen dat klinkt niet erg geloofwaardig!!!!

Reactie van de melder van de klacht Nulsaldo

1 jaar geleden - Je kunt mailen tot je n ons weegt, oplossingen hebben ze niet. OOk de vorige klacht is NIET opgelost alhoewel jullie groene balkje wat anders zegt!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 23 december 2019 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag meneer mevrouw Mulders,

Wij vinden het spijtig om te horen dat u het gevoel heeft dat er niet op uw klachten wordt gereageerd enof dat we met smoesjes aan komen. Dat is niet onze insteek.

Wij hebben uw melding met hoge urgentie doorgegeven aan onze lokale inspecteur zodat er eens goed uitgezocht kan worden wat de reden is dat de bezorging niet op orde is bij u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender B.V.

Reactie van de melder van de klacht Nulsaldo

1 jaar geleden - Vlgs mij de lokale inspecteur in een winterslaap........ hij zou al vaker naar mijn klacht kijken!

Alle klachten die gemeld zijn door Nulsaldo