Klacht: Geen folder ontvangen

op 30 november 2017 over Axender in de categorie Reclame

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 30 november 2017 om 15:15 geantwoord

Geachte mevrouw Geerdink,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te horen dat de folderbezorging na meerdere meldingen nog niet goed verloopt. We begrijpen uw teleurstelling en gaan dan ook opnieuw voor u uitzoeken wat er aan de hand is. Wij gaan ervoor zorgen dat u de folders weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Klantenservice Axender

Heeft op 06 december 2017 om 22:30 geantwoord

Een leuk theoretisch en commercieel voorgestelde oplossing. De praktijk wijst anders uit. Ook deze week weer geen folders. Deze oplossingen hebben ze mij al eerder voorgedragen, maar zonder enig resultaat. Bij Axender zijn de aan het zoeken en blijven zoeken. Ik noem dat: ze zitten in het sprookjesbos. Als ik een bedrijf was dat de folders liet verspreiden door Axender zou ik uitkijken naar een ander bedrijf dat de folders wel verspreidt. Ze betalen geld om reclame te maken en klanten naar hun winkels te lokken, maar bereiken door Axender hun doel niet. Weggegooid geld dus.

Bericht van Axender

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Geerdink, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat de folderbezorging na uw meldingen nog steeds niet is opgelost. U kunt er vanuit gaan dat onze afdeling Kwaliteit uw melding in behandeling heeft, echter is het tot op heden nog niet gelukt om het probleem op te lossen. Daar gaan we ons best voor doen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Reactie van de melder van de klacht Mevr EJ G

11 maanden geleden - Ondertussen 1 naal de folders ontvangen en vervolgens weer niet. Gekaanstekerij dus waar ze bij Axender mee bezig zijn.

Bericht van Axender

11 maanden geleden - Beste mevrouw Geerdink, Wij hebben uw melding in behandeling en werken uiteraard aan een blijvende oplossing. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr EJ G