Klacht: Geen filders

op 05 september 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 13 september 2017 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Leeuwen,

Wij vinden het ontzettend vervelend om te vernemen dat de bezorging nog steeds niet naar behoren is. U kunt er vanuit gaan dat uw adres onze aandacht heeft en we ons uiterste best doen om de bezorging op orde te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
Axender BV

Bericht van Axender

1 jaar geleden - Beste mevrouw van Leeuwen, Onze afdeling Kwaliteit heeft een controle op de bezorging uitgevoerd en daaruit blijkt dat uw wijk en de aangrenzende adressen correct bezorgd zijn. Mocht u alsnog geen folders hebben ontvangen, dan willen we u vragen om persoonlijk contact op te nemen met kwaliteitsbeheer@axender.nl dan kunnen we het verder uitzoeken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender BV

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsten van Leeuwen