Klacht: Geen excuses en foto’s gemaakt

op 28 juni 2016 over Groenteboerderij Dings in de categorie Supermarkten

Een kennis van ons, zij is alleenstaand en buitenlandse, kwam na een aankoop bij Groenteboerderij Dings in Belfeld, thuis en ontdekte dat men haar teveel in rekening had gebracht. Daar zij toch nog iets van de boerderij nodig had, besloot zij de dag erna terug te gaan en aan te geven dat men haar teveel in rekening had gebracht. Na veel moeite, zeer klant onvriendelijk gedrag en een zeer negatieve houding, werd het teveel doorberekende toch teruggegeven, zonder een excuus aan te bieden, wat zeer op zijn plaats was geweest. Daarna wilde men een foto maken van haar, wat zij natuurlijk niet wilde. Bij het naar buiten lopen heeft men toch 2 foto’s van haar genomen, wat uiteraard kwaad bloed zette. Zoals gezegd is zij buitenlandse, Russische en kon zich niet goed genoeg in het Nederlands verdedigen. Dat is de reden dat ik deze klacht bij jullie indien.

Zij is tevreden als excuses worden aangeboden en de foto\'s in haar bijzijn worden verwijderd. Ze is een klant als ieder ander en wenst ook zo behandeld te worden. Het is heel vreemd dat men een foto van haar maakt. tegen haar wil in.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirabello77