Klacht: Geen etickets ontvangen

op 24 mei 2016 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Wij hebben een tweetal tickets besteld via Actie vd Dag voor de Libelle Zomerweek 2016
Wij hebben van AvdD netjes een bevestiging gehad, alsook een vooraankondiging van Eventim.
Helaas is het hierbij gebleven.
2 dagen voor het evenement heb ik kontakt opgenomen met Eventim, dit tot 2x toe. (Dinsdag 24 mei)
In beide gevallen werd mij bevestigd dat er kaarten waren besteld.
In beide gevallen werd mij ook verzekerd dat deze per omgaande naar mijn mailadres zouden worden gestuurd.
Tot,op heden moet ik deze emails nog ontvangen. Ik heb hier een zeer slecht gevoel over, te meer dat er afgelopen middag (dinsdag) een waarschuwingsmail kwam van AvdD dat er eea niet goed werd verwerkt bij de leverancier.
Helaas heb ik deze ervaring ook.
Ik heb dringend verzocht (via de website) de kaarten nogmaals te versturen, ik wacht nog even af.
Gelukkig heb ik betaald met paypal, komt men de afspraken niet na, dan zal ik deze kosten gaan terugeisen.
Dit zal jammer zijn voor mijn vertrouwen in dit soort bedrijven als eventim.

Tevreden ben ik als men mij de kaarten toestuurd.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 25 mei 2016 om 09:27 geantwoord

Heeft op 25 mei 2016 om 09:53 geantwoord

Het is onvoorstelbaar dat men wel in staat is om de zgn oplossing per mail toe te sturen, maar de oplossing (het sturen van etickets) niet.

R. Bos

Alle klachten die gemeld zijn door Bosfam