Klacht: Geen enkele support

op 18 augustus 2016 over surfspot.nl in de categorie Software

Nog maar een dag nadat ik SPSS heb gekocht en geïnstalleerd, is tot mijn verdriet een van de twee (het maximale aantal met 1 licentie) computers waarop ik dit product wilde gebruiken door het bedrijf waar ik afstudeer wegens een probleem verwisseld.

Op mijn support-aanvraag om SPSS op deze nieuwe, vervangende computer te gebruiken, reageert Surfspot alleen met de mededeling dat het ongedaan maken van een registratie niet mogelijk is en dat ik zelfs een jaar lang hetzelfde product niet nogmaals aan kan schaffen.

Door gebrek aan support vanuit Surfspot, heb ik dus niet alleen geen mogelijkheid het product zoals de licentie waar ik voor betaald heb een jaar lang op twee computers te gebruiken, maar kan ik niet eens voor een studentenprijs een nieuwe licentie aanschaffen.

Zodra ik via legale weg voor maximaal de prijs van een nieuwe studentenlicentie SPSS weer op twee computers kan gebruiken, zoals mogelijk was voor een computer vervangen moest worden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar surfspot.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door surfspot.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door olav93