Klacht: geen enkele flexibiliteit bij ziekte, je bent geen klant maar een nummer

op 06 februari 2018 over De Veluwse Bron in de categorie Beauty & Wellness

wegens ziekte kan het dagje wellness op 7-2 niet doorgaan, het dagje wellness is geboekt middels een e-voucher welke geldig is tot 16-2. De medewerkster aan de telefoon (Bianca) achternaam wil ze niet noemen, meldt me dat alles vol zit en na 16-2 de voucher niet meer geldig is, dit zijn de regels. Boekingkosten; oh die betaalt u niet bij een reservering, euch ja hoor EUR 5,90. Oh dan krijgt u die niet terug ivm annulering/wijzigng binnen 48 uur voor het geplande bezoek. Dit zijn de regels omdat veel “klanten” dit van ons vragen…..
Het is al een hele opgave om telefonisch in contact te komen want telkens verwijst men naar de website of webformulier, en wil je dan toch telefonisch wijzigen betaal je wijzigingskosten.
En wat me ook bevreemd is dat als ik direct boek via de site er blijkbaar wel plek is voor 16-2

Dat ik als klant behandelt wil worden en mijn nieuwe reservering door kan gaan of worden verlengt na 16-2 en niet door een callcentre wordt afgewimpeld met niets,

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Veluwse Bron

Reactie van de melder van de klacht PeKok

5 maanden geleden - Vandaag een Email contact gehad nadat er eerst gebeld is maar geen gehoor was. Het is toch gelukt een andere datum te reserveren. Daarvoor dank.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Veluwse Bron nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PeKok