Klacht: Geen enkele correspondentie n.a.v sollicitatie functie van gastvrouw

op 13 juli 2017 over Omroep Max in de categorie Media

Goedemiddag beste Mijnheer Slagter van Omroep Max,
Ik las zojuist een klacht op Internet van een andere kandidate die ook bij Uw nieuw te open zorginstelling BenOudeNijhuis medio oktober 2017 had gesolliciteerd, en wilde mij bij deze ook aansluiten om een klacht te melden. Dit is normaliter niet mijn gang van zaken om als “kandidaat” een klacht in te dienen om zo gehoor te krijgen met oog op de slechte bejegening van de sollicitatieprocedure.
Ik sluit mij bij deze ook aan tot de klachten commissie.

Ik had een mondelinge afspraak gemaakt na afronding van mijn 1e sollicitatie gesprek in t van der Valk hotel op 24 juni j.l) met Mevr Curfs of collega dat ik de week daarop volgend een telefoontje zou krijgen voor een vervolg gesprek. Daar ik de week daarop helaas nog niets had vernomen heb ik een week later (28 juni j.l,)netjes en vriendelijk een verzoek verstuurd per mail of Mevr Curfs mij een antwoord zou kunnen verschaffen omdat ik na een week nog geen respons had gekregen, hierin gaf ik ook aan dat ik alle begrip had voor de eventuele vertraging wegens grote belangstelling voor deze functie.
Wederom weer even afgewacht te hebben heb ik helaas weer zelf actie moeten ondernemen(12juli j.l,) om zo alsnog een reactie terug te mogen ontvangen n.a.v mijn vraag maar tot op heden blijven de reacties uit en voel mij op een dood spoor gezet en verre van netjes!
Ik had hun zeker niet zo ingeschat tijdens t sollicitatie gesprek en was vol overtuigd dat ze mij netjes zoals afgesproken een telefonisch vervolgafspraak zouden inplannen, niet te weten dat ik totaal geen reacties meer zou krijgen.

Beste Heer Slagter, even kort maar krachtig, ik had nooit gedacht dat een omroep Max, mij ,en andere kandidaten op deze manier slecht of helemaal niet bejegend zou worden en had hele hoge verwachtingen van Uw service gerichte en betrouwbare omroep, jammer dat ik dan op deze manier mijn beklag bij U moet doen om zo tot een oplossing te kunnen komen.
Dit heb ik eerlijk gezegd nog nooit mee gemaakt!

Beste Heer Slagter, ik hoop via deze weg een oplossing te kunnen vinden zodat ik alsnog benaderd zou kunnen worden voor een eventueel vervolg gesprek of een afsluiting van deze sollicitatie procedure zodat ik elders mijn kansen zou kunnen vergroten.

Ik wens U alvast heel veel succes toe voor Uw geweldige initiatief in Uw nieuw te open zorginstelling Ben Oude Nijhuis medio oktober 2017 en weet zeker als t aan U ligt krijgen de aankomende bewoners de service die ze verdienen , een dikke 10 sterren zorginstelling waarin niemand wat te kort komt!

Alvast hartelijk bedankt voor de moeite,

Lieve groet, Monique de Klerk

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Omroep Max

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Omroep Max nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pechvogelsspel2017