Klacht: geen enkel contact met dit bureau te verkrijgen

op 25 mei 2020 over De Schout Gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

Na een beslaglegging van een openstaande vordering uit 2010, waar nooit informatie over is verstrekt met betrekking tot verhogingen of sancties.

Hierdoor is het bedrag dusdanig opgelopen naar bijna 1200 euro, de schuldeiser hoort bij elke verhoging of sanctie de persoon in kwestie op de hoogte te stellen van het opgelegd bedrag. Dit is nooit gebeurt vanaf 2010 is deze gehelen rekening onbekend. Toch heeft het incassobureau het lef om na meer dan 10jaar uit het niets beslag te leggen op loon. Dit houd in dat er een financiëel probleem ontstaat voor de betreffende maand(e) en nog steeds is het bedrag in kwestie nieonderbouwd van herkomst. Contact leggen met het incassobureau is werkelijk onmogelijk, hierbij wordt u van kastje naar de muur gestuurd door een secretaresse die je als persoon uitermate onrespectvol en lacherig behandeld.

Dit in Nederland het jaar 2020 en het corona tijdperk, er zijn dus mensen die door instanties als deze zo te kakken worden gezet!

Onacceptabel families met kinderen, alleenstaanden moeders of vaders, mensen met ziekte of gewoon hard werkende net rond komende gezinnen!!! Met hun rug tegen de muur, honger en stress door te weinig te eten en achterstallige vaste lasten.

ONACCEPTABEL in Nederland!!

Tevreden? Schuld is een straf nog erger dan de gevangenis. Door schuld kun je honger lijden, je kinderen niet te eten geven. Mensen die te maken krijgen met dit soort praktijken zijn gedoemd, nergens kan aan geklopt worden niemand kan jouw helpen. Incassobureaus weten zeer goed dat zij te veel beslag leggen op salaris, zij weten dat dit wettelijk niet mag, zij weten dat mensen hierdoor verder in de problemen raken. Waar is mijn wet van democratie nu, waar is mijn stem nu wie spreekt er nu voor ons? Corona en honger, stress, Nederland en zijn gebreken!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Schout Gerechtsdeurwaarders

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Schout Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JLeijnse