Klacht: Geen enkel contact kunnen krijgen met het bedrijf

op 27 september 2017 over Bebeqo in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil graag de bestelling annuleren omdat het veel te lang duurt en ,ik heb mijn kinderwagen nu nodig en wil mijn geld terug.
Maar ze beantwoorden geen emails en ze nemen ook de telefoon niet op.
Dus je kunt gewoon niets bespreken.
Wil graag mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld teruggestort is heb via paypal betaald.

Dank u

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bebeqo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bebeqo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saida Rabati