Klacht: Geen edelstenen ontvangen

op 27 december 2017 over Supercell in de categorie Computer Games

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee maal 21,99 uitgegeven, dus 43,98.. maar heb geen edelstenen ontvangen, heb op alle manieren mogelijk geprobeert contact te zoeken maar alles word genegeerd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik of mijn geld terug gestort krijgt, 43,98 ( 2x 21,99 ). Of dat het in het spel goed gemaakt, dus mijn edelstenen ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Supercell

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Supercell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hevann