Klacht: Geen dossier open geen geld terug

op 16 februari 2018 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week zaterdag een verkeerde boeking gedaan naar bosincasso die stond nog ergens in mijn interneetbankieren maandag dinsdag woensdag gebeld elke keer we gaan het oplossen we hebben zaterdag nog niet verwerkt en het is naar een tele 2 dossier gegaan terwijl ik 100 procent weet dat ik en in mijn gezin geen tele2 hebben . Ze moeten mij gewoon 30 euro terugboeken naar de bank ready4clean stond niks in de bijschrijving

Gewenste Oplossing:

Als ik me geld teug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Bos Incasso

8 maanden geleden - Geachte heer mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking hebben wij u reeds een schriftelijke reactie doen toekomen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, Bos Incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bos Incasso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ready4clean