Klacht: Geen dieren maar Wel mensen. reactie?Nee

op 06 juni 2016 over Wildlands in de categorie Attractiepark

Beste wildlands medewerker
Ik ben zeer bedroeft na aanleiding van ons bezoek vandaag. Ik had liever deze klacht niet gehad.
Na lang sparen hebben we eindelijk genoeg gespaard om gezamenlijk met de familie een familie-dag te kunnen plannen. We zijn met 9 mensen en een baby naar jullie prachtige mooie park gekomen, want het werkelijk waar zeer mooi gemaakt!
Bij aankomst in de rij door de kassa kwamen we direct in de volgende rij…om überhaupt de jungle in te kunnen. Toen we eindelijk binnen waren ging zonder waarschuwing de regen aan, waardoor mijn digitale camera schade heeft opgelopen. Een medewerker adviseerde mij om dit per mail te melden aangezien de kassa etc de drukte niet aankonden en geen tijd hadden voor mij klacht.
We probeerde de lol erin te houden, maar na 1,5 uur in de rij te hebben gestaan bij de rondvaart zijn we met 3 kids uit de rij gestapt, we waren net pas over de helft! De voorstelling hebben we staande moeten volgend omdat de banken drijfnat waren en onder de modder van schoenen zaten. Eenmaal in de savanne werd het niet beter, bij de goudmijn hebben de kids zeker Eem half uur in de rij gestaan om daar 1x van de glijbaan te kunnen. U snapt dat we niet eens aan het goudzoeker zijn begonnen. De rij bij de rondrit was al helemaal niet te overzien en die hebben we maat overgeslagen. De kids waren zeer teleurgesteld en hebben eigenlijk alleen maar gewacht en zo goed als niks kunnen doen.
Het eten was wel overheerlijk! En een enorme hoeveelheid. Duurde alleen bijna een uur voordat het bezorgt werd, en in 2 delen, zodat we afzonderlijk hebben zitten eten.
U snapt denk ik wel hoe wij ons nu voelen, we zijn ook vertrokken om 15.00 puur van ellende. Dit was niet leuk!
Ik vertrouw er op dat u onze klacht serieus zal behandelen en hopen zsm iets te horen
Mvg Diane de Vries
Helm 20
1273CB Huizen

Als de onkosten vergoed zijn

Alle klachten die gemeld zijn door adcdevries