Klacht: geen contact met theoriebespreken.nl mogelijk om reservering ongedaan te maken

op 13 juni 2016 over theorie-reserveren.nl in de categorie Websites

Mijn (minderjarige) zoon heeft per abuis via Theoriebespreken.nl een reservering ingediend voor auto theorie-examen bij het CBR. Hij had dit rechtstreeks bij het CBR willen doen en dacht dat dit de juiste website was.

Helaas is het hier veel duurder en heeft hij ook niet direct zekerheid over de ingeplande datum. Daarom wil ik deze reservering ongedaan maken.

Heb hierover een week geleden een contactformulier ingestuurd. De site spreekt van een reactie binnen 48 uur (is het streven). Er zijn inmiddels meer dan 140 uur verstreken…;-(
Telefonisch contact met dit bedrijf is niet mogelijk. Heb alle opties in het keuzemenu gehad, en krijg de tekst te horen dat ik word doorverbonden. Maar in geen van de keren een medewerker aan de lijn gekregen.

En bij het CBR kan ik nu niet zelf een afspraak maken, omdat deze reservering kennelijk al is gedaan (maar datum is nog steeds niet duidelijk).

NB: de website heette theoriebespreken.nl

Graag annulering van deze reservering bij het CBR met onmiddellijke teruggave van het betaalde bedrag (€49,95). En duidelijke vermelding dat dit niet de officiële website van CBR is.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar theorie-reserveren.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door BiancaH