Klacht: Geen contact met klant

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

vandaag 3 juni zou mijn koelkast geleverd worden. Aangezien mijn straat vanaf 1 uur ’s middags autovrij is had ik gekozen voor de ochtendverzending 8-13.

Ik werk door de weeks en had gekozen voor een zaterdag bezorging, wegens drukte moest de bezorging dus al een week uitgesteld worden. (dynalogic bezorgt alleen op zaterdag in het weekend)

Aangezien ze mijn oude koelkast ook zouden meenemen was ik vroeg op om mijn oude koelkast beneden te zetten. Vervolgens liep de bezorging uit na 3 uur. Om kwart voor 3 een berichtje dat de bezorger er over 15 minuten zou zijn.

Ik uit het raam kijken maar de bezorger kwam niet, 5 over 3 kreeg ik het mailtje dat de bezorger geen contact kon krijgen met de klant. Er is niemand aan de deur geweest, geen telefoontje gepleegd en geen email verstuurd. Dus proberen contact te maken is het niet gekomen.

Vervolgens telefonisch gebeld met Dynalogic na 45 minuten in de wachtrij te hebben gezeten voor 45 cent per minuut kreeg ik te horen dat de chauffeur mijn address niet kon vinden. En dat ik maar een andere dag voor bezorging moest uitkiezen. Wat dus betekend dat ik weer een week zonder koelkast zit.

Bij probleem leveringen aan Dynalogic zijn kant mogelijk oplossingen zoals de chauffeur alsnog het product te laten bezorgen op dezelfde dag.

Daarnaast compensatie voor de telefoon kosten en het ongemak wegens de hele dag niet uit huis te kunnen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:26 geantwoord

Geachte Dhr, Mevr. van Dongen,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 14:11 geantwoord

Allereerst bedankt voor deze uiterst snelle reactie op een probleem dat ik 1.5 maand geleden gepost heb.

Dynalogic heeft inderdaad mijn klacht beantwoord met het bericht dat ik hieronder geplaatst heb (kortom mijn klachtformulier was wegens drukte simpelweg verwijderd, hierdoor gelijk opnieuw het formulier ingevuld maar daar heb ik nooit reactie op gehad).

Vervolgens betreffende mijn koelkast had ik het hierna nog 2 keer geprobeerd met andere afspraken, waar Dynalogic om verschillende redenen het pakket niet konden bezorgen (1x werd het te laat voor de bezorger om de pakketten nog te bezorgen, nadat ik dus de hele dag thuis zat te wachten, en daarna een soorteerfout, en ivm met werk zat er dus steeds een week tussen aangezien zaterdag de enige dag in het weekend is waar dynalogic bezorgd).

Ik heb mijn order uiteindelijk gecancelled en heb zelf op de voet een koelkast bij een andere winkel opgehaald. Maar mijn geld betreffende het bellen van jullie helpdesk, en tijd betreffende complete dagen thuis blijven om op jullie te wachten (en problemen betreffende een maand geen koelkast te hebben) heb ik daar nog niet mee terug.

Hieronder voor leesvermaak de reactie/afhandeling van mijn probleem door dynalogic:

Beste klant,
Momenteel is het bij Dynalogic drukker dan normaal waardoor wij niet de service kunnen bieden die u normaliter van ons mag verwachten. Dit heeft helaas als resultaat dat wij de door u gestuurde mail niet kunnen behandelen.

Wij bezorgen zo snel als wij kunnen en willen u zo goed mogelijk helpen. Voor de actuele status van uw zending verwijzen we u naar MyDynalogic. Namens het Dynalogic team willen wij onze excuses aanbieden voor het veroorzaakte ongemak en doen er alles aan u zo snel als mogelijk weer optimaal van dienst te zijn!

Dynalogic BV

Kortom inzendingen via het klachtenformulier worden gewoon verwijderd, het eerste maal kreeg ik hier op nog een mail, vervolgens op het wederom ingevulde formulier niks terug gehad.

Al om al bij het bestellen van een groot product bij een webshop, vraag eerst naar de bezorgdienst die hun gebruiken. En als het Dynalogic is ga naar een andere webshop, en laat de webshop weten waarom je het product niet bij hun koopt. Dat is in ieder geval wat ik doe, en deel met al mijn familie en vrienden op facebook, en bij verschillende discussiefora.

Alle klachten die gemeld zijn door JVDAdam