Klacht: geen contact kunnen leggen met Kiala / inloggen onmogelijk

op 29 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een verzending gestart, betaald en na terugkoppeling naar kiala melding van storing. Geen mail ontvangen en dus geen label. Wel betaald. Nergens is er een mogelijk om in te loggen of om contact met klantenservice als particulier te krijgen. Geen informatie te vinden niks. Zeer frusterend. Na een tweede poging ze;fde resultaat. 8 euro kwijt hierdoor

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn label kan krijgen door in mijn account te kunnen komen en dat er een mogelijkheid is in contact met kiala te komen. Mijn geld graag terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bregke