Klacht: Geen contact en geen oplossing

op 03 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Hallo Lexa.nl hulpgroep,

Ik probeer nu al 2 maanden contact met jullie te leggen nadat mijn account willekeurig is verwijderd zonder reden en bewijs!

Dit is de laatste keer dat ik via internet contact zoek ! de volgende keer dat ik contact zoek met jullie wordt het face-to-face! en dan kijken of jullie de ballen hebben om het zelfde te zeggen tegen een hele boze slachtoffer!

Ik wil nu telefonisch contact geen mail! ik wil mijn geld terug van drie maanden die ik nooit wou en heb gebruikt!

N.

Contact telefoon! Geld terug

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 03 juli 2012 om 16:37 geantwoord

Beste Littlenick88,

ik begrijp uit uw bericht dat uw profiel zonder reden is verwijderd en u graag uw geld gerestitueerd wilt zien.

Ik heb u al meerdere malen schriftelijk te woord gestaan via klacht.nl en tevens via de Customer Care. Uw profiel was na dreigementen van uw kant van de website verwijderd. Om u uiteindelijk toch nog tegemoet te komen hebben wij uw profiel weer voor u kunnen heractiveren, zodat u alsnog gebruik kunt maken van de betaalde diensten. Uw profiel staat dan ook gewoon online en is niet van de website verwijderd. Uw Full membership is per 02-06-2012 beëindigd en u staat momenteel weer als gratis member op de website. Wij kunnen niet ingaan op uw verzoek tot restitutie, zoals ook al eerder naar u is gecommuniceerd. U heeft gebruik gemaakt van het 3 maanden Full membership. Een membership is alleen binnen 7 dagen na aankoop nog te annuleren.

Het Customer Care Team is niet telefonisch bereikbaar, alleen schriftelijk via de "Help" link op de Lexa website.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen en of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Lexa Team