Klacht: Geen contact

op 06 december 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenmiddag, ik heb een hoesje bij vanoutlet.nl. besteld en ik ben niet tevreden over het hoesje. Het lijkt absoluut niet op het plaatje en is een slap plastic dingetje. Nu heb ik al 2x een mail gestuurd met de vraag waarnaar toe ik het kan retourneren en met de bedoeling mijn geld terug te krijgen
Ik kreeg gelijk terug dat er binnen 24 uur contact opgenomen met me zou worden….maar helaas….ook het opgegeven telefoon nummer klopt niet. Ik zou graag mijn geld terug willen en het hoesje terug sturen. Met vriendelijke groet, Olja van Woensel

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug gestort krijg....

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant

Wat jammer dat u een klacht heeft over uw aankoop bij Vanoutlet.nl
Hopelijk is uw klacht reeds opgelost ,
Mocht uw klacht niet opgelost zijn mag u onze klantenservice bereiken via sales@vanoutlet.nl voor een oplossing.
Wij doen onze best om alle klachten op een nette manier op te lossen .

Met vriendelijke groeten
Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Olja Van woensel