Klacht: Geen communicatie, verspilling van mijn tijd en energie

op 14 mei 2020 over ReisRecht in de categorie Hulpverlening

Op 14072019 alle benodigde documentwn ingediend. Claim zou behandeld worden en binnen paar maanden zou ik antwoord ontvangen. Op 16032020, dus 8 maanden later een mail gestuurd om te informeren naar de status van mijn claim want mijn dossier op de website geeft geen enkele informatie. Kreeg vrij snel diezelfde dag een antwoord van dhr. De Bray dat ik na het doorgeven van de vliegmaatschappij informatie over de status zou krijgen, nornaal gesproken binnen 24 uur. Op 0504 een volgend mailtje gestuurd omdat ik nog geen antwoord had op mijn vraag. Vervolgens op 0904, 2704 en op 0405 nogmaals mails gestuurd, maar tevergeefs. Waarschijnlijk is er nog niks met mijn claim gebeurd, maar om niet eens op 5 mails te antwoorden vind ik onbeschoft en erg slecht voor een dienstverlenend bedrijf. Ik zou geen tweede keer mijn claim indienen bij Reisrecht !

Allereerst antwoord op mijn mails, maar uiteindelijk wil ik dat mijn claim afgehandeld wordt natuurlijk. Eerst beloftes doen dat mijn claim rechtvaardig is binnen een aantal maanden behandeld zal zijn en nu, 10 maanden later, nog geen bericht over de status van mijn claim

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ReisRecht over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Koentjie