Klacht: geen communicatie, verkeerd geleverd en het is brol

op 20 juni 2017 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij bestelde een hovercart (karretje om op de zitten aan een hoverboard)
Netjes een rode besteld en betaald.
Na 72u geen levering of zending te zien. Op mails wordt niet gereageerd.
Na 5 werkdagen dan toch een pakket aan de deur … een blauwe hovercart terwijl op alle bonnen rood staat. Bij uitpakken ook nog eens een ander model.
Van VANOUTLET geen gehoor op mails of telefoons.
Na 5 dagen ligt het voorste wiel er al half uit.
Trekt op niks. Ik had me beter eens geïnformeerd vooraleer ik hier bestelde. Chinese ingevoerde brol.

Gewenste Oplossing:

Heel zeker niet tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door svenvanbrabant