Klacht: geen communicatie mogelijk

op 09 september 2018 over Mikrogids in de categorie Magazines

Geen mikrogids ontvangen. Wil bellen of mailen. Daarvoor abonneenummer nodig, die volgens Mikrogids op plastic omslag of op oude gids staat, NEE dus, Op de gids staat GEEN abonneenummer en de oude verpakking heb ik weggegooid, wat logisch is, Er is totaal geen contact mogelijk over dit onderwerp en IK WIL MORGEN mijn gids hebben.
Als ik die morgen (8 september 2018) niet ontvang zeg ik mijn abonnement op

Wanneer ik op 8 september mijn gids ontvang en in de toekomst op de gids en NIET op de omslag het abonneenummer wordt vermeld.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Mikrogids

3 maanden geleden - Geachte heer Bonnemaijers, Vervelend dat u uw gids niet op tijd heeft ontvangen. We zien dat uw gids op 8 september alsnog is bezorgd. Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en reguliere belkosten). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer 7471619 bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis! Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe. Met vriendelijke groet, Aylin

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 13 september 2018 om 09:36 geantwoord

Geachte heer Bonnemaijers,

Vervelend dat u uw gids niet op tijd heeft ontvangen.
We zien dat uw gids op 8 september alsnog is bezorgd.

Aylin

Alle klachten die gemeld zijn door Bonnemaijers