Klacht: Geen communicatie

op 14 juli 2021 over Liefdespoppen.nl in de categorie Algemeen

Eind mei bestelde ik zo’n opblaaspop een mannelijke vanwege t vrijgezelle feestje van mijn vriendin , t was de bedoeling dat ze de hele avond hem aanbhaar zijde zou hebben, t was nu besteld morgen bezorgt, nou toen dag 7 aanbrak heb ik toch maar s gemailed, ik kreeg als antwoord dat de opblaasmeneer niet op voorraad was, mijn vraag was echter wanneerhadden ze me daarvan willen informerenmaar goed ik mocht wat anders uitkiezen en gelykkig was er nog een sexy opblaasmodel en die arriveerde echt supersnel.
Maarja de dag van t feestje begon ik enthousiast de meneer in kwestie opteblazen al bleek snel dat dat weing zin had aangezien net zo hard weer leeg liep als dat ik m opblies dus helaas geen pop die avond.
ik heb deze situatie voorgelegd bij de winkel , maar volgens mij zit ik op t negeerbankje en krijg ik geen enkel respons maar ik vind 24 euro een hoop geld een gaatje en een hoop lucht

als ik MN geld terugkrijg

Reactie van de melder van de klacht Chertje

1 week geleden - liefdespoppen.nl neemt mijn klacht in behsndeling?!Hoezo neemt niet in behandeling dat kunnen ze nou wel zeggen maar feit blikft ik hrb iets bij hun gekocht wat defwct daar kan ik niks aan doen daar kunnen hun niks aan doen maar wees op zn minst fatsoenlijk om mij te woord te staanipv me in de negeerzone te zetten en dus gewoon schijt hebben en mij gewoon laten voor iets wat kapot was

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liefdespoppen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chertje