Klacht: Geen box en geen geld terug

op 26 juli 2016 over De Vegabox in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 juli heb ik een vegan box besteld bij devegabox.nl en meteen het bedrag over geschreven via ideal.
De dag dat de box bezorgd zou worden (Donderdag 7 juli) kwam er maar niks dus heb ik contact opgezocht om te vragen hoe of wat. Dezelfde avond kreeg ik via de app een reactie dat de box de dag erop kwam. Die dag zat ik tussen 2 nachtdiensten in dus heb ik gevraagd of de box tussen 4 en 5 bezorgd kon worden. De dag erna geen reactie en geen box dus nogmaals contact opgenomen. Er werd mij verteld dat er een storing was en dat de box een andere dag zou komen en ik nog zou horen wanneer. Heel onhandig. Omdat ik toch benieuwd was ben ik er mee akkoord gegaan en gevraagd of
De box maandag kon komen ivm. Hier zou ik nog bevestiging van krijgen maar heb dit dus nooit gehad. Ook kwam er maandag geen box. Ik heb een email gestuurd en daarin de situatie uitgelegd en verteld dat ik de box wilde annuleren. Zonder reactie op mijn mail kreeg ik weer een whatsapp bericht met daarin de mededeling dat Door een storing de box geannuleerd moet worden en we allemaal ons geld terug krijgen. Inmiddels was het 15 juli en heb ik geen betaling gehad. Contact opgenomen en gevraagd hoe dit kon. De reactie was dat dit een foutje was en ik het bedrag binnen 2 dagen op mijn rekening kon verwachten. Dit was gister 20 juli. Nou heb ik nogmaals contact opgenomen maar krijg geen reactie terug. Heel jammer want ik had heel goed een vaste afnemer kunnen worden. Blijkbaar hecht dit bedrijf geen waarde aan klantenservice en communicatie.

Gewenste Oplossing:

Als deze meneer zich aan zijn woord houd en mijn geld terugstort.
Tevens raad ik hem aan eens even heel goed stil te staan met Hoe deze manier van zaken doen overkomt bij klanten.

Alle klachten die gemeld zijn door MarloesNabuurs