Klacht: Geen bezorging, sorteer fout en dat gebeurt vaak.,

op 07 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Deze afspraak staat al weken en ik kreeg geen mail van hun. Ook doen hun geen moeite om via sms op de hoogte te brengen dat ze niet komen. Heb een onbetaalde vrije dag moeten nemen, bij uitzendbureau.

Geen vergoeding, niks. Moet weer een nieuwe afspraak maken en kost mij weer een onbetaalde vrije dag.

Sorteer fout, waarom hebben ze mij niet bericht hierover via mail of SMS.

Onbetrouwbare ….. bedrijf, ik zal nooit via hun sturen en ik adviseer ook iedereen dit ook te doen.

Update:
Kan nog weken duren voordat ik wat krijg!

Tevreden? Waarover het is elke keer weer wat!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 13:18 geantwoord

Geachte heer Kleiboer,

Bedankt voor uw bericht. Aan de hand van uw gegevens zie ik dat wij 2-6-2017 de opdracht van de leverancier binnen hebben gekregen. Er was een afspraak ingepland voor 7-6-2017 en deze is niet doorgegaan omdat er een sorteerfout heeft plaatsgevonden. Dit wil zeggen dat uw bestelling niet op het juiste depot lag en ze de afspraak niet hebben kunnen voltooien. Hiervoor onze oprechte excuses!

Ik ben het volledig met u eens dat u hiervan op de hoogte gesteld had moeten worden! Ik zie dat wij u wel een mail hebben gestuurd betreffende de sorteerfout (8-6-2017 16:47 uur), echter begrijp ik dat u deze mail niet ontvangen heeft? Dit is naar hetzelfde mail adres gestuurd als die waar u de afspraakbevestigingen op heeft ontvangen. Excuses als dit alsnog mis is gegaan!

Ik begrijp dat dit niet de service is die u van ons had kunnen verwachten en hiervoor nogmaals onze excuses! Ik zie dat u inmiddels uw bestelling ontvangen heeft en wil u toch nog veel plezier ermee wensen!

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 14:23 geantwoord

Ik kan hier niks meer mee!

Elke keer via jullie kost het mij een dag extra, zo lang sorteer fout terwijl de rest wel door gaat is onbegrijpelijk.

Denken met excuus dit goed te maken, moet wel vrij nemen en dat kost mij geld vanuit uitzendbureau heb je niet direct de uren

Ik adviseer andere bedrijven niet in zee te gaan, zelf met mijn webshop dit net van start gegaan is zal ik geen samenwerking met u hebben.

Financiële vergoeding is op zijn minst op zijn plek!

Teleurgestelde klant, Martijn

Alle klachten die gemeld zijn door MartijnKleiboer