Mijn Klacht:
Afgelopen week zou er een pakketje bezorgd worden via DHL, zaterdag zijn ze langs geweest en vond ik een briefje waarop stond dat ze maandag tussen 9.00 en 13.00 zouden bezorgen. Ik heb de hele maandag gewacht, maar niets ontvangen. Dinsdagavond heb ik naar DHL gebeld en daar vertelden ze mij dat ze dinsdag langs waren geweest, overigens lag er geen briefje in mijn brievenbus. Vandaag zijn ze blijkbaar wel langs geweest en zie ik op een briefje dat het pakketje in de straat is bezorgd, maar het handschrift is zo onduidelijk dat ik niet zou weten waar ik moet zoeken.. Ik kan nu dus elk huis/winkel afgaan. Want de dhlforyou.nl/gemist werkt niet.. de code is onjuist???!!! THANKS!
Gewenste Oplossing:
Blijkbaar is het niet mogelijk om mensen tevreden te stellen.

