Klacht: Geen bezorging folders

WenM op 25 november 2019 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al diverse malen bij Axender aangegeven dat wij geen folders ontvangen. Dit zou steeds opgepakt worden door de regio inspecteur!!. Nu na half jaar nog steeds geen folders. AH of het Kruidvat zouden beter een andere firma voor de verspreiding van hun folders kiezen.

Gewenste Oplossing:

Dat de folders zoals diverse malen beloofd is. Weer net als vroeger,bij de andere verspreiders, gewoon bezorgd zouden worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 26 november 2019 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw Minnebreuker,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u tot op heden geen folders van ons heeft mogen ontvangen. Er wordt hard gewerkt om de bezorging zo spoedig mogelijk te herstellen.

Wij gaan uw melding opnemen met onze afdeling kwaliteit. Tevens gaan wij deze melding onder de aandacht brengen van de lokale inspecteur, met het verzoek dit zo snel en zo goed mogelijk op te lossen.

De bezorging loopt doorgaans in het weekend op zaterdag en zondag, met een uitloopt naar maandag. Graag horen wij van u na komend weekend hoe de bezorging op uw adres is verlopen, op deze manier kunnen wij het scherp in de gaten houden.

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender B.V.

WenM

Heeft op 11 december 2019 om 12:15 geantwoord

Helaas weer geen bezorging van de folders door Axender

Alle klachten die gemeld zijn door WenM