Klacht: geen bezorging en geen reactie meer van helpdesk

op 19 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb paar dagen geleden iets besteld wat ik nodig heb voor maandag en ik zou zaterdag 19 augustus het binnen krijgen en opeens is de bestelling geannuleerd terwijl ik wel berichtjes heb gekregen dat het al aangemeld is.

als jullie je afspraak na zouden komen!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 22 augustus 2017 om 13:33 geantwoord

Geachte heer Westerik,

Bedankt voor uw bericht. Zoals reeds aangegeven is uw afspraak niet door kunnen gaan vanwege een manco melding. We hebben de order simpelweg nog niet ontvangen. Dit is ook met u gecommuniceerd. Ondanks dit gegeven begrijpen we dat het een vervelend is wanneer u een order verwacht en dit langer duurt dan gewenst. Onze excuses hiervoor! Gelukkig is de afspraak van vandaag wel succesvol geweest. Mocht u hier nog op/aanmerkingen over hebben dan vernemen we dit uiteraard graag van u. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

We begrijpen dat dit uw vervelende ervaring nu niet zal veranderen, toch hopen we u in de toekomst te kunnen bewijzen dat het ook in één keer goed kan gaan.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door silvanowesterik