Klacht: geen bezorging en geen reactie meer van helpdesk

op 19 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb paar dagen geleden iets besteld wat ik nodig heb voor maandag en ik zou zaterdag 19 augustus het binnen krijgen en opeens is de bestelling geannuleerd terwijl ik wel berichtjes heb gekregen dat het al aangemeld is.

Gewenste Oplossing:

als jullie je afspraak na zouden komen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 22 augustus 2017 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Westerik,

Bedankt voor uw bericht. Zoals reeds aangegeven is uw afspraak niet door kunnen gaan vanwege een manco melding. We hebben de order simpelweg nog niet ontvangen. Dit is ook met u gecommuniceerd. Ondanks dit gegeven begrijpen we dat het een vervelend is wanneer u een order verwacht en dit langer duurt dan gewenst. Onze excuses hiervoor! Gelukkig is de afspraak van vandaag wel succesvol geweest. Mocht u hier nog op/aanmerkingen over hebben dan vernemen we dit uiteraard graag van u. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

We begrijpen dat dit uw vervelende ervaring nu niet zal veranderen, toch hopen we u in de toekomst te kunnen bewijzen dat het ook in één keer goed kan gaan.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door silvanowesterik