Klacht: Geen bezorging en geen oplossing tot bezorgen

op 29 september 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is een schande, dat mensen in uw bedrijf van directeur tot loopjongen,
geen vat krijgen op bezorgen van Via Venlo. Voorheen had deze krant andere namen. Ik heb al zoveel malen (maanden lang) gebeld en gemaild zonder enig resultaat van bezorgen.
Hebt u wel uw organisatie op orde?
Uw reactie en de krant spoedig tegemoet ziende

Dit geldt ook voor pand 29

Gewenste Oplossing:

1. adequaat optreden van uw personeel is noodzaak
2.opvolging komt maar niet
3.krant in de bus

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 02 oktober 2017 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Dijkmans,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant Via Venlo niet ontvangt. Onze afdeling Kwaliteit gaat voor u uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat u de krant weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:07 geantwoord

Ik heb van deze beloftes de zolder al volliggen. Al maanden zijn er klachten. Elke keer wordt het uitgezocht. Laat nu maar aantonen dat ze werkelijk een kwaliteit afdeling in huis hebben. Het is gewoon betreurenswaardig dat ze steeds terugvallen naar deze afdeling. Eerst zien dat de krant in de bus komt en blijft komen, daarna kunnen we naar verloop van tijd hosanna roepen.

Alle klachten die gemeld zijn door glucky