Mijn Klacht:
Op 2 maart 2018 hebben wij geen krant ontvangen
Gewenste Oplossing:
tot nu toe ben ik tevreden
Geachte heer Schoonderwoert, Hartelijk dank voor uw bericht. vervelend dat u vandaag de krant niet heeft ontvangen, excuses voor het ongemak. Wij hebben de bezorgdienst hiervan op de hoogte gesteld en zij gaan ervoor zorg dragen dat de bezorging voortaan...
Op 2 maart 2018 ontving de klager geen krant van de Telegraaf. Het probleem is inmiddels opgelost.
Op 2 maart 2018 hebben wij geen krant ontvangen
tot nu toe ben ik tevreden
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 02 maart 2018 om 15:44 geantwoord
Geachte heer Schoonderwoert,
Hartelijk dank voor uw bericht. vervelend dat u vandaag de krant niet heeft ontvangen, excuses voor het ongemak. Wij hebben de bezorgdienst hiervan op de hoogte gesteld en zij gaan ervoor zorg dragen dat de bezorging voortaan weer op orde is zodat u iedere dag uw krant kunt lezen.
Uiteraard wordt deze gemiste krant aan u vergoed.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Hartelijke groeten,
Het Telegraaf Webcare Team (BR)
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM