Klacht: Geen bezorging!

op 01 oktober 2017 over Het Parool in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al voor de derde keer in 2 weken, is er geen Parool bezorgd!!!
Als hij wordt bezorgd is dat pas na 19.00 uur! Veel te laat!
Op het vorige adres lag hij al om 16.00 uur in de bus.

Gewenste Oplossing:

Ik wil absoluut niet steeds de klachtendienst hoeven inschakelen.
Hij moet er gewoon en op tijd zijn, anders stop ik het abbonnement>

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Het Parool

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Het Parool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door arianevanwijk@gmail.com