Klacht: geen bezorging

op 14 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 september 2017 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Theunissen,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft. Ook bieden wij de mogelijkheid om de krant (op dagen dat u deze niet ontvangt) digitaal te lezen, zodat u altijd op de hoogte kunt blijven van het allerlaatste nieuws.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht. Dat stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Heeft op 14 september 2017 om 14:47 geantwoord

vandaag wil ik de krant, als er bij mij werk iemand uitvalt is er altijd een vervanger

Alle klachten die gemeld zijn door huub18theu