Klacht: geen bezorging

op 24 juni 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 26 juni 2017 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Rijckevorsel,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om de vernemen dat u geen reclamefolders van ons ontvangt. Onze afdeling Kwaliteit gaat voor u uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat u de folders weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door AvanRijckevorsel