Klacht: Geen bezorger geweest

op 27 mei 2020 over Go Parcel in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een pakketje besteld via een webshop waar ik niet perse thuis voor moest zijn.
Toch was ik thuis en werd mijn pakketje niet bezorgd onder het mom dat mijn adres niet juist is.
Ondanks dat het een nieuwbouw wijk betreft staat deze wel op navigatie aangegeven.
Er zijn andere bezorgdiensten al geruime tijd hier aan het bezorgen. Zelfs voordat het op de navigatie aangegeven stond.
Pakketje is nu weer retour gestuurd naar afzender.
Jammer dat zij zo makkelijk ermee omgaan.
Hopelijk dat zij bij poging twee meer tijd ervoor nemen.

Gewenste Oplossing:

Nergens mee nog geen pakket ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Go Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Go Parcel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Racheeyyys