Klacht: Geen bewijs van inleveren pakket.

op 19 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verzend regelmatig pakketjes via Kiala en kreeg altijd een bewijsje als ik het pakket bij het servicepunt inleverde.
De laatste 2 x dat ik een pakje afgegeven heb kreeg ik geen bewijs meer dat ik het ingeleverd heb. Als een klant of het personeel een pakketje “zoek” maakt dan kan ik niet bewijzen dat ik het ingeleverd heb. Je hebt wel een bewijs dat je het pakket ingevoerd en de verzendkosten betaald hebt maar niet dat het ook daadwerkelijk bij het servicepunt is afgegeven.

Ik heb getracht navraag bij Kiala te doen of dit normaal is maar zij zijn niet te bellen en de mail die je naar hen stuurt wordt of heel laat of helemaal niet beantwoord.

Ik wil op een normale manier met een bedrijf in contact kunnen treden liefst per normaal telefoonnummer of per chat of mail binnen 24 uur.

Graag zou ik van Kiala - UPS willen horen of dit nieuw beleid is dat je geen bewijs meer krijgt van afgeven van het pakket, dan kan ik een andere vervoerder kiezen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Verzendbewijsje