Klacht: Geen bevestiging, wel betaald

saskiawillems op 10 september 2021 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Maandag 6 sept 2021 een vlucht via Ryanair geprobeerd te boeken, betaling lukte eerst niet, daarna nog eens geprobeerd. Betaling ging nu wel meteen goed, maar de terugkeer naar de website duurde heel lang en is ook niet gelukt. Ik heb geen bericht dat het gelukt was, geen bevestigingsmail van de vlucht en ook in mijn account staat geen geboekte vlucht. Het bedrag is uiteraard wel van mijn rekening overgemaakt naar Ryanair.
Chatcontact is voor mij zeer onduidelijk ook het klachtenformulier is niet toereikend.
Telefonische klantenservice in zeer onduidelijk Engels, dus ik heb maar op een cijfer gedrukt voor contact met een medewerker. Wachtmuziekje blijft eindeloos doorgaan, maar ik krijg geen contact met iemand om mijn probleem voor te leggen.

Graag zsm contact zodat ik kan achterhalen of de boeking wel of niet gelukt is. En ik een bevestigingsmail hiervan krijg. Is de boeking niet gelukt wil ik zsm mijn betaalde geld terug zodat ik een nieuwe boeking kan proberen te maken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door saskiawillems