Klacht: Geen bestelling ontvangen

op 20 juni 2016 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Geachte Pabo,

Naar aanleiding van het laatste mail contact heb ik begrepen dat Pabo mijn bestelling heeft verzonden, maar ik heb deze bestelling niet gekregen. Hiervoor is DHL langs gekomen en heeft mij gevraagd of ik de buren had gevraagd of zij mijn pakket hadden. DHL zei dat hij in de flat waar ik naast woon zou kijken of daar toevallig mij bestelling zou zijn, maar in de mail beschrijft Pabo dat DHL geen problemen geconstateerd had, maar als DHL zo zeker van deze bestelling is dan had ik het gekregen. Hierbij dien ik ook een klacht in hoe deze situatie er nu voor staat.

"

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

Pabo

Heeft op 21 juni 2016 om 10:17 geantwoord

Beste Kimberley,

We hebben je per e-mail een formulier gestuurd met betrekking tot dit niet ontvangen pakket. Daarom vragen we je vriendelijk om het formulier ingevuld aan ons te terug te sturen. Hierin kun je aangeven of je het pakketje alsnog wenst te ontvangen.
Naar aanleiding daarvan kunnen we dit pakket opnieuw voor je in bestelling zetten.

We zullen je antwoord afwachten en hopen je hiermee een passende oplossing te bieden.

Monique
Webcare Team

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberley2201