Klacht: Geen beschikbaarheid

op 28 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Op de site van vakantieveilingen staat vermeld dat er 9 parken beschikbaar zijn op de gewenste vertrekdatum van 8 augustus 2016.
In het rood staat erbij vermeld dat je direct moet afrekenen om de reservering te kunnen plaatsen voor de gewenste dag.
Zo gezegd zo gedaan. De veiling gewonnen, direct afgerekend en om te reserveren word je naar een oosstappen site doorgelinkt om vervolg na 2 minuten te moeten constateren dat er op de gewenste dag helemaal geen beschikbaarheid is. Dit alles vond ’s nachts plaats waardoor ik niet direct telefonisch contact kon opnemen. ’s ochtends direct de volgende dag gebeld en mijn verhaal voorgelegd. Uw medewerker geeft aan dat dit een bekend verhaal is en ze er zelf ook ‘GEK’ van worden. De getoonde beschikbaarheid bij vakantieveilingen is niet up to date met hun systeem. Erg vervelend maar dat dient eerst opgelost te worden voordat het aangeboden word aan de consument. Mij werd verzocht om een andere dag uit te kiezen. Na aandringen bleken er nog 3 mogelijkheden te zijn bij de vakantieparken waar wij niet naar toe wensen te gaan. Hoe gaan we dit oplossen?

Wij met ons hele gezin naar het gewenste vakantie park kunnen gaan in prinsenmeer en/of een vakantiepark in de omgeving van attractiepark toverland.

Alle klachten die gemeld zijn door Lin-C