Klacht: geen beëindigings brief ontvangen na opzegging door Ziggo

op 30 augustus 2016 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vader van 89 heeft een Pretium Telecom abonnement.
Is nu overgegaan naar Ziggo All in 1.
Ziggo heeft nummer portering gedaan en opzegging bij Pretium Telecom.
Wat een normale gang van zaken is als je van de ene provider naar andere provider gaat.
Pretium Telecom behoort hier op een beëindigings brief te sturen met contractuele beëindigings datum (1 maand opzegtermijn) . Zoals verwacht niets van Pretium Telecom ontvangen.
Nu maar een aangetekende opzeggings brief naar Pretium Telecom gestuurd. Nu maar afwachten hoe lang het gaat duren.

Gewenste Oplossing:

ontvangen van een beëindigings brief met beëindigings datum

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 30 augustus 2016 om 12:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Peppie@13