Klacht: geen antwoord op verzoek tot speficatie openstaand saldo

op 05 september 2016 over Santander in de categorie Leningen

Ik verzocht Santander om een overzicht van mijn openstaande krediet zodat ik het in een keer af kan lossen. Hierop kreeg ik een brief met een bedrag zonder rente/aflossing verantwoording. Ik wil graag een berekening of specificatie van het openstaande saldo zien voordat ik aflos. Op dit verzoek niets gehoord, ook de klantenservice kan mij geen antwoord geven en stuurt me met een kluitje in het riet. Kunnen mij niet eens bevestigen of mijn verzoek in behandeling is!

Zodra ik een specificatie heb ontvangen met rente/aflossing verantwoording van het nog door mij te betalen bedrag en een spoedige bevestiging van de beëindiging van het krediet zodra ik de betaling voldaan heb.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Santander over deze klacht.

Bericht van Santander

8 maanden geleden - Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Santander Consumer Finance Benelux B.V. Zoals u zult begrijpen heeft Santander de privacy van haar klanten hoog in het vaandel staan, vandaar dat Santander er naar streeft te voorkomen dat klachten via (openbare) websites inhoudelijk worden behandeld. Santander maakt gebruik van haar eigen klachtenprocedure en verzoekt u in dat verband uw klacht rechtstreeks te richten aan haar afdeling Customer Care, via customercare@santander.nl. Voor het geval dat uw klacht via die weg uiteindelijk niet naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u zich richten tot het externe klachteninstituut (het KiFiD), waarbij Santander is aangesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa Hendriks