Klacht: Geen antwoord op email,en op tel.

op 29 september 2016 over Wizzair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 04-09-2016 boeking gedaan van Eindhoven naar Skopje en van Skopje naar Eindhoven.Op 05-09-2016 heb ik betaald.Voor de boeking van Eindhoven naar Skopje heb ik bevestiging gekregen en alles is in orde maar van Skopje naar Eindhoven heb ik nog niks ontvangen terwijl mijn geld is afgeschreven van mijn rekening.Ik heb verschillende keren e-mails verzonden zonder resultaat en verschillende keren gebeld en je hoort alleen muziek die je 1 euro per minuut betaald en toch niemand bereikt en je kan niemand spreken die Nederlands kan,dat zeggen ze op de keuze menu

Gewenste Oplossing:

nooit tot nu toe altijd problemen met deze maatschappij

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wizzair

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wizzair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bundic